Fasole cu legume trase la tigaie

Fasole cu legume trase la tigaie

                                                                    Fasole cu legume

Îmi place mult acest fel de mîncare...  Și știți de ce? Deorece fasolele conțin nutrienți ce furnizează energie pentru mușchi și creierMîncând fasole, vom obține nenumarate avantaje. Fasolele micșorează riscul de cancer la colon, reduc colesterolul din sange, reduc riscul de aparitie a diabetului de tip II, îmbunătățesc controlul diabetului de tip 1 & 2, întăresc  sistemul imunitar. Fasolea este recomandată în curele de slăbire și în dietele echilibrate pentru ca are un nivel ridicat de carbohidrați, proteine, fibra, este saraca in calorii, grăsimi și sodiu și nu are colesterol. O jumatate de farfurie de fasole pe zi poate fi de folos in respectarea unei diete echilibrate. Cîte beneficii remarcabile are acest bob!!! Acum, să vă relatez modul de preparare al acestei mîncări din fasole.

Ingrediente: 1 ceapă mare, 1 roșie mare, 1 ardei, 1 vânătă mică, 1 morcov, 300 gr fasole, 1 sau 2 căței de usturoi, 2 linguri pastă de tomate, boia de ardei dulce, sare și piper după gust.

Mai întîi pregătim legumele. Le tăiem ca în imaginea alăturată.

Călim pe tigaia încinsă cu ulei ceapa cu morcovul ( 10 min).

Adăugăm vânăta care se va înăbuși vreo 5-7 min.

Vom adăuga ardeiul și roșia. Vom lăsa totul să se înăbușe la foc mediu vreo 5 min.

La sfîrșit punem fasolele, pasta de tomate și usturoiul. Presurăm sarea și piperul. Amestecăm.

Totul se înăbușă vreo 10 min la foc mic sub capac.

Poftă bună.